Kaj pomeni našim strankam?
Coloplast razvija izdelke in storitve, ki lajšajo življenje ljudem z zdravstvenimi stanji, ki so izjemno občutljive in zasebne narave.
Bolj je stanje intimno, bolj se je treba zbližati s strankami, da bi lahko našli rešitve, ki upoštevajo njihove potrebe. Stremimo k vzpostavitvi poglobljenega odnosa z vsemi strankami – tako končnimi uporabniki kot zdravstvenimi delavci.
Za tak odnos je potrebno znati prisluhniti, pokazati sočutje in ustrezno ukrepati.
... In kaj to pomeni nam?
Približevanje strankam in razumevanje njihovih potreb je vodilno načelo pri vsem, kar počnemo. Odgovorni smo za to, da prisluhnemo in se odzovemo na njihove potrebe.
Tako vodilo pa velja tudi za naše medsebojne odnose. Cenimo odprt in odkrit dialog, zato da lahko razumemo, kaj nas motivira in vodi kot posameznike in kot podjetje.
S poglobljenimi odnosi pri Coloplastu ustvarjamo skupinsko kulturo, kjer smo pomembni »mi« kot celota. Drug drugega poslušamo in delamo vse, kar je v naši moči, da bi bilo delo v službi lažje.